Söndag

Söndag idag. Skola imorgon? är man taggad? nej.
Igår kväll pluggade jag iallafall spanska, och natten spenderades framför tvn med syster och barnkanaler. Power puffpinglorna och totallyspies.
Och det utav den här dagen som har gått så har jag pluggat spanska. Har prov på tisdag och jag kan typ bara hälften. Sista minuten plugg? JA.


Och jag känner att jag inte ska skriva något mer för de handlar bara om skolan x) ointressant stuff you know.
såg att jag missat 3 samtal från ett nummer som inte va sparat och de visade sig vara från svenska kedjehuset? what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0