MARIA O ANNA

snart är de ju faktist skolavslutning så jag har suttit och kollat efter en klänning. Det finns många fina ju men jag tror jag valt ut en rätt ''casual'' som man kan använda mer än två gånger, (vilket jag gjorde förra året)
Får dra in till uppsala med elin och köpa en i veckan eller nästa vecka.

Sa ju igår att jag skulle va hemma vid sju men två utav dom jag skulle vara med bara dissade mig och tilde och vi hade inga mobiler o inga pengar så jag fick springa till bussen vid fyra.
jag och tilde chillade vid pepparn och hahahhaha aa hade kul :) innan jag drog hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0