Godnatt!

går och lägger mig nu. Är trött plus att jag får ca. 30 minuters sovmorgon imorgon. ska vara hos tandregleringen klockan 10.00 så jag tar bussen tio i nio de tar sin lilla tid att komma in till uppsala liksom. Dom sa förra gången att det skulle ta typ 2 timmar där borta så jag missar lunchen i skolan vilket är synd *försökerluraminaläsareattjagälskarskollunchen* så det blir väll subway eller donken för mig :) man får ju glas när man köper plusmeny ;) och sen kanske jag åker tillbaka till skolan.

vad är det som händer imorgon igentligen? Jo tandställningen ryker ju ;) vill ni ha före och efter bilder eller? :P

godnatt!

Kommentarer
Postat av: bella

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-05-28 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0