1a Maj 2010.

förlåt att jag aldrig bloggade igår , men hallå? jag fyllde 14. :D väcktes tidigt av mamma med presenter och sen vid 12 tog jag (den proppfyllda) bussen till uppsala och träffade sabrina. Vi käka på subway sen kollade vi i affärer. Fick min present av henne, visar sen ;)
Sen missade vi 2 tåg och en buss. Sen kom vi på en buss iallafall och drog hem till mig och käkade och gjorde i ordning oss. Sen vid tjugo över sex drog vi till knivsta och mötte frida och elvira och träffa en massa andra trevligt folk. De va mys iallafall och vi va hemma vid 11.
Ska ringa pappa nu så att han kan komma och hämta oss så ska vi typ på bio, venne.  Ha det iallafall . hoppas ni
hade en trevlig valborG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0