19 dagar sen vi träffades sist :( jag klarar mig inte så länge utan dig :o

Den har värmen är ju riktigt skön. Det värsta är att man får värsta dilemmat att bestämma vad man ska ha på sig. Men JA hellre det här än den långa vintern.

Måste bara få de sagt att den där kommentaren nedanför -.- Sånt där stör mig så stort! att folk bara kan komma och påstå saker, eller ja okej. De finns ju ett antal bloggar som ljuger om allt dom köper och säger att den va såååå mycke dyrare än va den igentligen var. Och om du vill påstå att jag ljuger, skriv ditt namn så att man verkar ha liiite mera kött på benen iallafall. (är det så man säger?)


Ska gå och göra något åt mitt hår nu. Ska prova mitt bena och platta och göra det fint tror jag :) sen ha i min kräm tror jag så att de luktar godare (: för lukten just nu är inte mysig. gillar inte schampoot vi har :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0