this is my story.

pluggade typ hela kvällen, gick riktigt segt för mig att göra två matteläxor och plugga spanskaglosorna -.-
spelade lite kort med ibbe och ahmed också, och de gick väll som de gick ;)

Jag är fett trött och behöver verkligen sova vaknade typ på fel sida imorse elr nått, har inte direkt varit glad idag :( fast innan jag sover ska jag ta bort de röad nagellacket och måla vitt faktist.
shit vad jag är trött. -.- håller på att somna nu typ, noot so good. Taggad till lördagen är man iallafall och jag tror jag hinner träffa pappa på fredag :D

imorgon drar jag tidigare från skolan in till uppsala och drar på apoteket (behöver köpa tandborste!) kollar i lite butiker, tandreglerinen och sen tar jag nog en subwaymacka med mig hem därifrån, de va så jävla längesen fan!

nej men nu ska jag kolla om aahmed har kommit ur duschen så att jag kan ta bort nagellacket.

bild på ahmed och ibbääääää idag som bad om att få vara med i bloggen (:




Kommentarer
Postat av: AHMED

IBBE O JENNIFER HMM VILKET FINT PAR

2010-04-06 @ 16:03:36
URL: http://ahmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0