svar på kommentar ;

Kan ju berätta för er att det här med historia inte är nånting för mig. Det går långsamt här. -.- men kan ta en paus och svara på yttliggare en kommentar om bloggdesign.



svar: det skrev jag i det förra inlägget om hur man ändrar bredden, men du kanske inte förstod vad jag menade. Så jag får ta det en gång till ;)
det du gör är att du ändrar bredden i content. glöm inte att ändra på alla width under det avsnittet.




Förstår inte varför ALLA som frågar saker måste vara anonyma? det är ju inte direkt några dåliga kommentarer. Lata kanske? eller blyga? tycker det vore 200 gånger trevligare att svara på en kommentar om det står ditt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0