I know I can't go back, but the future don't look bright without you.

jag blev typ överlycklig när jag läste mitt horoskop i frida, turdag den 3/4 då åker jag till BARCELONA med sabrina!! sen kan man ju hoppas att de händer andra saker också ;)
sen stog de lite annat jag inte orkar skriva här -.- liksom ingen lär ju bry sig direkt.

Sen vill jag bara att alla mina (statistiken har höjts) läsare. att Daniella ''bellan'' Axelsson är bäst! att hon liksom byter.. vad heter de.. scarf... sjal... halsduk.. whatever. typ en sån här.
från röd till grå för att de typ ska se bra ut till hennes jacka hon ska ha på sig för att gå från en byggnad till en annan i skolan. :P
sen är hon så amazing för att hon tjatar om att jag ska kolla på hennes träningar som jag aldrig göra som jag sagt att jag ska. (jag vet dåligt av mig) och sen hur jag kan berätta en massa saker till henne och att hon gör mig glad. jag menar fattar ni grejen med: folk tror att en toalett är något man skiter i, men de är faktist en blänkade..bla.bla.bla.. 
okej men asså hon och jag fattar. och hon har som sagt alltid funnits där för mig när jag behövt snacka om jobbiga saker. tack för de! pallar inte skriva mer. puss pårej älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0