310310

sen typ iförrgårr har jag suttit och spelat sönder två låtar som jag känner på mig att jag kommer hata snart. not good.

Kom hem för typ en kvart sen, mamma hämtade mig efter skolan. Dagen har varit så jävla skön!
först kort spanska lektion, där får vi reda på att våran musiklektion efter har utgått. så från 9.15 - 11.30 hade vi lunch idag. De va bara att ringa thomas som tur var i knivsta, han gav mig pengar så jag kunde käka nått. Sen vare SO där de va chill med william och vårat lilla hus vi gör, och sen vare jumpa.
haha jag och frida hade planer på att dra in till uppsala och käka på donken men ungen hade inte sitt tågkort med sig :(

och Elvira blir 13 idag :D grattis gumman ♥

måste gå på toa nu hahah :D nödvändigt att veta vafan x')

Kommentarer
Postat av: Elvira

Tack älskling <3

2010-03-31 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0