050310

hej alla !
skolan idag var rätt chill, fredag liksom ( ; men jobbiga lektioner och långdag.
hände en massa saker, folk började gråta och drog hem och lite sånt. pallar inte dra de här i bloggen.

JAG VILL KLIPPA MIG!  inte för långt längden är ju bra o så , men de är slitet och jag kan ju passa på att noppa ögonbrynen då :P eftersom att NÅGON har tagit min pincett -.- blev fett lack igår kväll. jaja , ska ta det lugnt ikväll för jag går upp vid tre inatt, om jag ens pallar sova? x )
ska till östersund inatt iallafall , kissheees.


jag i onsdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0