lycklig.

Nu är jag lycklig. Åtminstonde lite. igår när jag precis kommit hem så sa thomas att han fixat min Iphone så byebye sony ericsson x10 mini and hello baby. fasen vad glad jag blev! nackdelen är ju att jag har sjukt många sms som jag inte orkar sitta och radera ett för ett så antigen får thomas fixa det på något sett eller så får becca (som ska få mobilen istället) sitta och radera dom .. men la in lite bilder på datorn från den.
Sen så berätta mamma att min dator hade kommit hem igen från lagningen :D:D GLAD JAG BLEV!!den verkar fungera nu iallafall och de är nice!

anledningen till varför jag är lite olycklig är att hemsidan där alla mina kontakter är sparade stänger nästa månad och jag har glömt bort min inloggning !?!?!?!?! :O:O 
Sen så är du. yttligare en anleding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0