första dagen på sista veckan i skolan

Skolan va ju okej. Det är fett tomt utan Frida som åkte till Kina i torsdags. Det här va sista riktiga skoldagen iallafall.
Nu sitter jag och lyssnar igenom Taio Cruz nya album, Rockstarr. Och så fort jag bloggat klart så ska jag leta efter en ny mobil. Hände en sak igår som gjorde att jag inte kan ha min Iphone längre eftersom jag har comwiq, Så behöver en ny nu och alla kontakter är borta på den mobilen jag har tillfälligt men tror att jag har dom inlaggda på internet, så får klara mig utandom tills jag har en ny mobil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0