kalmar inatt!

Fick sova ungefär 6-7 timmar inatt så när jag gick upp sov jag typ. Jag och becca åkte till centrum vid tio och skulle köpa present till mamma som fyller 36 år imorgon! grattis ! <3 fick me mig ett par fina trosor från H&M och ny hårfärg också. Var så sjukt trött på dom där äckliga slingorna så färgade brunt så dom flesta slingorna är borta nu, sen blir det ingen hårfärning på ett tag!

Ska dammsuga mitt rum nu de behövs! har ju en katt som släpper mycke hår och lite smuts från lillebror. Sen ska jag packa för vi åker ner till Kalmar inatt. Uppdaterar inte om de inte blir mobilbloggning, kommer hem på natten till måndag. Vad ska jag ha med mig ner dit? :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0