csi rimbo in my heart <3 <3

åh hade finaste konversationen med daniella på msn nyss. hon verkligen gör en glad höhö. männskan blir snart fjortis också.. om typ två månader men vilket datum har jag glömt.. :blush: :blush:

Nej dags att bli lite stressad nu. måste verkligen kissa (en gång till på typ en timme :thumbdown:) Så nu måste jag verkligen sluta skriva för jag typ dör av kissnödighet!
hoppas fasen att den här resan blir nice och att jag kan njuta även fast de typ kommer regna och nu måste jag verkligen gå och kissa och sen byta om.
Videon får komma när jag kommer hem, blir ju då ingen uppdatering under helgen men ni är väll vana vid inte så mycke uppdatering här right?

had et bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0