ska åka iväg

När jag såg den här bilden... titta på mitt hår! ;O sen tittar ni på bilden längst åt vänster på min header, helt olika färger :O jag måste tona tillbaka snart känner jag! den fula färgern börjar komma tillbaka :(
Gud vad jag vill ha min riktiga hårfärg, den här röda är FUL!





Haha, okej nu har jag fått klaga lite på mitt hår ;) hahahaha så ska jag komma på nått att göra faktist. Har redan gjort allt jag borde göra.. got any ideas?  vad ska ni göra idag?
 




Nu är de tydligen så att jag ska åka bil, så jag kan få kyckling och pommes pinnes ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0