säger godnatt

sitter med ett plåster på näsan ;) haha. Fick en masas grejer av mormor förra veckan, bland annat ett packet plåster som tar bort svara pormaskar, parfymprover och ett prov på mascara. så jag passar på att använda dom här plåstrerna nu haha ;) ska ta bort de om sju minuter.

chattade nyss med blerina, hon är framme i london nu. Saknar henne som fan, har inte träffat henne sen den 22a.. men hon kommer hem på torsdag tror jag , så får nog se henne på fredag! :D
skulle träffa bellan imorgon, men blir inte så heller, men henne ser man på onsdag!

går och lägger mig efter de här, när jag tagit bort plåstret asså. puss och godnatt! ^^


Kommentarer
Postat av: Olivia

fa vad nice, vart får man tag på dom där? :)

2010-01-11 @ 14:48:16
URL: http://oliwiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0