redan fredag

haha känns som om jag gått en evighet i skolan redan, de har ju bara gått två dagar liksom -.-'

idag: slutade jag sent, som varje fredag. Men de va nice i skolan. Träffa tilde och frida som är back i kalla sverige från thailand. Sen vi bussen snacka jag typ as lite med peter, och sen drog jag me anna och agnes till kiosken och köpte klubba, där vi träffa becka, alicia, emma och matti. igen ;)

nu: ska jag läsa lite bloggar, sen vet jag inte.. Rolig fredag aight? hahaha. wääy look at me gangzta jäänniför sain' aight (;
fyfan vad jag har tråkigt ;o jag åkte hem direkt bara för att jag lovat pelle en sak, så blire inte av :/ tar de senare ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0