kvällen;

ikväll: Kom hem vid halv ett ikväll/natt . åkte först typ till mommo och moffa och hämta och lämna lite grejer , sen åkte vi till spånga och hämta becca sen bar de av in till söder för thomas skulle typ hjälpa åsa med nått så jag och becca satte oss i typ världens skönaste soffa, kollade på film , drack cola och åt kakor och bullar ! ;) haha.
vid halv elva eller typ elva så skulle vi till donken men max va närmare så de blev de istället.
De började med att när vi klev ur bilen såg vi alla killar där inne, jag och becca ville inte gå in dit. När vi kom in kände man hur alla glodde, tro mig. En vuxen kille typ flörta med mig ;S usch! xD vi beställde, stog i kö. Sen när vi typ var vi kassorna såg man hur rökigt de började bli där inne, dom som jobbade hade bränt nått typ . de va svinkallt för dom va tvugna att vädra, ALLA hade jackor på sig. Sen så börja typ brandalarmet gå ;S hahahah de va fett roligt iallafall och de störde som fan när man åt. maten va typ inte ens god ;S aldrig mer mat på max i solna xD

Min mamma bad om att få vara med i bloggen så ni får en bild på oss tagna idag, haha! ((;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0