hahah, svar på kommentar;





hahahahahhhahahahaha, sorry. de blev helt fel när jag la upp den där bilden, ser jätte lång ut! men så lång är jag inte. Jävla avatar kropp på bilden liksom. FÖRLÅT för de!
Men jag är faktist 168 tror jag, mellan 167-169. där i mellan nånstans.. va hos nån doktor när jag va liten och han sa att jag skulle bli 173 när jag slutat växa , så har inte så länge kvar faktist. Återigen, förlåt för bilden. ser jätte lång ut, men de blev helt fel när jag la upp den och va stressad så orkade inte fixa.

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha ey, är du 168!? :O då är du typ mycke längre än mig! xD <3

2010-01-08 @ 23:38:27
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0