270110

hejsan :)
idag: skolan va helt okej faktist, kollade på asbra tecknad film på spanskan, dom snacka svenska också så de va ju ett +
sen var de musik där jag, wille,  blerina och frida satt utanför och spelade på curly sue, jag kan nästan den så man blir ju stolt thahha. snackade också om en del saker där.
sen va de lunch där de va rätt äckligt som vanligt asså och efter de va de SO och den va tråkig som vanligt, sen var de iaf jumpa och de snöa som fan och vi skulle åka skridskor, jag var iallafall med den här gången, va bara seg på att knyta dom frös som fan om fingrarna också, jag är fan värre än bambi på hal is, ramlade onödigt många gånger x) haha men de va kul iallafall ;)

har typ inte haft någon tid att blogga idag ;o
fick inte starta min dator förrän jag pluggat lite och städat mitt rum, blev fint faktist ( :
Sen när jag väl startade datan så va jag social på msn och började på min nya spotifylista.

Fan asså tiden har gått otroligt sakta idag .. . fast de är ju rätt bra, har hunnit med en hel del saker, bra saker.

nu blir det tv :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0