260110

IDAG: kom hem vid halv nio idag typ. skolan va helt okej, hände inte så mycke , men efter skolan gick jag till stationen och där träffa jag elvira, elin, emelie och vici. Jag och elvira tjocka oss med chips :D
Drog iallafall till väsby där jag fick vänta på sabrina.
Vi tog pendeln och hade typ as roligt på den. Inne i stan så drog vi till plattan för vi skulle käka på bk, men de va fett med folk och snuskigt där så vi tog donken istället vid kungsan :)



sen drog vi till urban outfitters där jag köpte en kofta, fick min julklapp också av sabrina , blev fett nöjd även om de va hur onödigt som helst ! :P
kollade i lite affärer och sen va de dags att dra hemmåt visar snart vad jag köpte (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0