ny design på g ,

f*tt internet fungerar inte. på min andra dator. Och jag har gjort design och allt men kan ju då inte liksom lägga in den.
får vänta på thomas tills han är hemma då. Då kan jag visa några bilder vi tog idag. typ två .

har somsagt gjort en design , ska göra en till för jag lär ju inte bli nöjd med den jag gjort änsålänge, så jag gör en till för säkerhetsskull. men ni kan få kolla på den jag gjort iaf.

måste länka om daniellas blogg i menyn också eftersom ungen byter blogg heeeela tiden x )


mobilkamera kvalitet ,

Kommentarer
Postat av: Julia S

Kan inte du hjälpa mig med blogg design?

2010-02-22 @ 19:14:42
URL: http://aliceammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0