my not so dirty little secret.




kom på att jag lika bra kan slänga in en liten , tiny hemlighet.


Visste ni att jag har behov av att känna mig fräsch när jag går och lägger mig?
jag ska b. la . inte lukta äckligt, (inte för att jag gör de) haha, men asså de händer i stort sätt varje dag att jag använder deodorant innan jag går och lägger mig.
sen ansiktsrengöringen är också viktig men visst det händer att jag hoppar den när jag är ledig och sover med smink.
Sen ser jag ofta till att smörja in mig på dom ställena på kroppen som är torra och i behov av body lotion.

no big deal baby ,


Kommentarer
Postat av: Olivia

så sööt jennifer <3

2010-02-24 @ 17:40:26
URL: http://oliwiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0