internet fungerar

aaaaj fyfan !!!! gjorde nyss nånting så jag knäckte till knäet på något sätt. Fyfan vad ont de gör.

är man bäst eller vad jag fixade liksom tillbaka internet, jag menar, bara dom bästa kan ju göra något sånt ;)
nej men bk2 buisness.
hahahah fett WÄG att skriva bk2 business. lärde mig de igår på skype av nån dansk thaha.

blev på bra humör nu, lyssnade på backstreetboys låtar , den låten du visade mig. Vill bara ta med mig sabrina till stan och shoppa. Köpa allt jag hittar, rena spontanköp.
Fast jag får ju då inte, eller jag ska inte köpa någonting på 46? dagar. är det 46? för då blir de ju att åka till spanien med henne istället, shopping varje dag. WE LIKE IT ! där borta ska jag göra av med pengar.

tänker nog se klart på the house bunny, pallade inte igår.

nu försvann mitt ont i knä ;)

jaa, asså snyggare bild får man ju leta efter. .
den där bilden är tagen i höstas när jag och syster städade. Snygg outfit har man ju också (; naaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0