inglorious bastards

Fyfan vad skön dag! det jag har hunnit med idag är att ligga i sängen , kolla på I love you beth cooper, börjat kollat på american pie the book of love och inglorious bastards.
Jag har hunnit ätit och duschat, smörjt in mig med bus.
snackat med nathalie, sabrina, blerina och ludwig har jag hunnit med också ;o

Så har min dag sett ut och den har varit riktigt skön och jag känner att de är skönt med en paus från skolan.
Ska fortsätta kolla på inglorious bastards nu faktist. Tycker fde är rätt intressant med andra världskriget och sånt.

funkar tyvärr inte heller att ta någon bild med webben eftersom jag sitter ligger i sängen och bloggar från min minidator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0