godnatt pea , eller ?

värkar som att det är imorgon pea stänger ner men hallå? det står den första mars kolockan 00.00 ? och de är jo om ca. 40 minuter. så jag sitter uppe ändå, har lite grejer o fixa. behöver plugga lite , bestämma kläder tills imorgon och fixa naglarna.

imorgon blir de att dra tidigare från skolan för jag ska till tandregleringen och sen (möter jag upp mamma och lämnar min väska, eller?) och sen åker jag tillbaka till knivsta och är med söta frida och blerina :D så jag uppdaterar någon gång imorgon kväll ;)

oh yeah, jag diggar låten av nån anledning (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0