damn , I bet you don't want this shiet .

FAN ! internet laggar , jag hade skrivit värsta inlägget och kopierat en html kod så jag kunde visa er en låt, men neej inte ska jag slippa skriva om hela skiten. -.-

sånna här fredagar är sånna man ska ha iallafall ! hela familjen (nästan) är magsjuk -.- usch ! inget att sikta på. så alla har gått och lagt sig, liksom. . jag tänker inte vara vaken och samtidigt höra hur folk spyr ? inget för mig tack..
mår iallafall dåligt, och jag har inte behövt spy ännu som tur är :) ska iallafall bädda ner mig med minidatorn och se så många filmer jag pallar. Finns ju inte direkt något annat att göra.
kommer inte komma iväg till kusinerna imorgon hellr så man blir isolerad med throw-up familjen imorgon. -.-

godnatt folket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0