060110

FÖRLÅTFÖRLÅT
men jag va hos sabrina igår och hon har inge internet. De är typ trasigt så hennes blogg är ju då liksom katastrof..

Igår: åkte från skolan vid 1. Tog upptåget till väsby, köpte en bussremsa , gick hem till sabrina. Vi chilla lite och platta mitt hår bättre. Min plattång suger en stor fet balle , haha.
Vid två tog vi tåget in till centralen där vi hade sjukt svårt för att hitta rätt tunnelbana, missade den. Fast vi fatta inte de och hoppa på fel. Vi gick av och böt tunnelbanan och gick av vid östermalmstorg där vi fick byta igen. Sen hitta vi inte busshållsplatsen vid karlaplan. x) Hittade bussen iallafall och fick springa. Sen när vi va vid magasin 5 så fick vi vänta lite och sen gick jag påden där grejen jag skulle till, hoppas de blir något iallafall.
sen drog vi till gärdet och en tantjävel va otrevlig i spärren -.- åkte till plattan en snabbis och åt på tacobar och kolla i affärer men jag köpte inget. sen drog vi hem.
Idag: vi chillade lite, vaknade vid 11 låg kvar, snackade. åt frukost. Städade. Snackade. Gick och köpte godis. Gick hem. Jag åkte hem.

snart ska jag över till kusinerna och spendera kvällen där med tacos och melodifestivalen, har ingen lust men de blir så .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0