jag ser sprickor i horisonten som ingen ser.

gick inte att logga in på blogg.se igår.. ? iaf inte för mig.
Mår inte på topp så tror jag ska burra upp med film, chips och cola + syster och hennes nya dator som bokstavligen sitter ihop med henne nu haha.

Va i uppsala idag med klassen, skulle haft studiebesök men de blev inställt imorse typ så vi åkta in dit och fick gå stadsvandring -.- men typ ingen gjorde klart ändå för de va fett kallt. Sen hade vi typ lunch i några timmar så passade på att köpa sabrinas julklapp och leta efter en mössa. Hitta EN, eller två kanske.. men en jag vill ha iallafall. Köpte den inte, den va lite dyr hahah tar fram mina puppy eyes till mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0