det här med musik...

oj oj oj vad jag stör mig när radio kanalerna säger att det är senaste låten från en artist fast dom igentligen spelat den i ett halvår och artisten har nya låtar. ALLTSÅ när radiokanalerna spelar gamla låtar.
Okej jag kanske är en såndär person som vill ha ny musik hela tiden. men aa vad jag stör mig. Säger jag som sitter och lyssnar på kiss me thru' the phone med soulja boy hahah!

Medans jag ändå skriver om musik och de där måste jag säga att en utav mina absoluta favoritlåtar är when I look at you med Miley Cyrus. Jag får seriöst rysningar när jag hör den, även fast jag inte lyssnar på den så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0