too much of anything is too much

Kom hem från skolan vid 3. Blev hämtad av mamma.. annars skulle jag typ va hemma nu. Dom nya busskorten är fula, kunde varit finare med en annan färg än senapsgul.
Skolan va rätt skön ändå min klass körde 5-kamp mot 9A och så hade vi tipsrunda vilket jag och Saga kom på tredje plats :) bra för att ha gissat på alla frågor :O
Skolan var iallafall tom utan alla 94or. och jag tyckte faktist de va rätt kul att se alla nya sjundeklassare som gick runt med stora ögon typ haha :D men jag vet ju hur jag såg ut för ett år sedan.


okej de här tog en halvtimme att göra..


Kommentarer
Postat av: crasy

Hej! hjälp mej! Rösta på min sko sötnos!! länk finns i bloggen.

2010-08-19 @ 13:48:05
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0