tack hej fuck dej



kom hem runt sex från centrum, sabrina och stan+ung08. Hade det nice idag iallafall(förutom den där sura äckel gubben på subway, ska börja bojkotta de stället  fast de lär ju inte hända för jag känner mig själv :) och åka till stinsen eller något istället för jag pallar inte med honom)  är bara sjukt trött och trodde typ jag skulle somna eller något as trött. fick me mig några få saker men ska typ till centrum imorgon igen med mamma för att köpa ett par jeans hon tyckte jag borde ha köpt så aa får se hur de blir med de.

Men måste städa mitt rum, kanske springa ett tag och bli svettig och sen ställa mig i duschen?, måste visa vad jag köpt också men de gör jag snart (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0