Igår:

Gårdagen va fucking amazing! först drog vi till bengans och köpte skiva sen drog vi till kungsan och käka på donken o  såg sötaste killen. Sen direkt efter vi käkat klart så gick vi till bengans köpte en tröja och ställde oss i kö till signeringen, då va klockan 4. Vi satt i en timme sen började kön röra sig för dom skulle signera fem, så vi fick stå i en halvtimme eftersom dom va försenade.
När dom väl va där rullade kön på, jag va nummer 123.
Vi kom in och man blev fett nervös haha.
De va några framför mig och så ser jag att sångaren (Alex) kollar på mig och så säger han: hello
och jag blev riktigt chockad så jag svara: eeh hi.
Kommer fram till bordet och gittaristen börjar signera och sen trummisen. Jag har handen på bordet medans jag går vidare så ritar gitarristen en smiley på min nagel men den försvann senare under kvällen :(
Sen kommer jag till Alex och han säger : how are you? jag svarar; great, you? och han svarade: I'm pretty good. och då sa jag good :) hahah, sen fråga jag om en kram VILKET jag fick. :)  så gick jag vidare till bassisten.
Rebecca fick sin arm signerad så de tog lite längre tid för henne så jag stog och vänta och fick ögonkontakt med Alex igen och jag bara stog och kolla så ler han och ger mig en ''slängpuss'' och hahah jag typ dog, jag skojar inte.
KOm ut därifrån tårögd, tönt som jag är haha :D sen va de bara skynda sig till medborgarplatsen och ställa sig i kö för konserten som va helt awsome! Blev as svettig de va liksom as varmt innan allt ens började.. Sen kom ett förband som jag inte vet va dom heter och sen kom ALL TIME LOW :D som va as bra, och roliga! ''don't get me wrong but you've been fucking like rabbits'' hahah :D
Kom ut därifrån vid 11 jätte svettig och så va de kallt ute vilket va skönt till en början sen så började man frysa vilket inte va kul så vi gick runt lite sen till mcDonalds och satt där ett tag tills vi blev hämtade.

vilken tur att min mobil tar jätte bra bilder..

kön till signeringen



De där är alex i bandet, han som är så söt :)


rebecca fick sin arm signerad




förbandet


All time Low !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0