Fredag den 20 Augusti 2010

helt sjukt att de inte funkade att starta datorn igårkväll.. skolan va iallafall chill, älskar fredagar typ, as sköna igenfört med dom förra. Hade någon sjuk sorts brännboll, kommer inte ihåg vad den hette men. Jag typ sinka mitt lag rätt mycke hahah :D men vi vann iallafall med 56-27 , great or what.
Hur ser eran fredagkväll ut? själv ska jag sitta här för mig själv.. hehe om inte becca kommer hem. Orkar inte göra nått är jättesliten verkligen. Sen har jag ju dessutom möte i hornstull vid 10 så ska åka härifrån kvart i 8. :o hur ska jag orka de?

känner mig så snygg att bilden blev upponer.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0