en STOR fobi..



haha kände att de va dags för en ny hemlighet.. körde med de ett tag men orkade inte mer men nu verkligen känner jag för de! behöver byta ut bilden också haha :D

Tänkte iallafall berätta att jag har världens fobi för harkrankar!! va en in badrummet när jag skulle göra mig i ordning och jag höll på bajsa på mig. okej inte riktigt men asså jag fick riktigt ont i magen och den flög emot mig så jag börja vifta med en handduk haha :P  trodde den skulle äta mig eller något sånt. allvarligt !


Kommentarer
Postat av: Tuva

Oooh hatar dom också! o.O inte något man vill stöta på :/

2010-08-09 @ 20:29:09
URL: http://luvandurgiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0