dag 4 - on our way back home


dom där glasen va inte vanliga cola glas, eller de va ju de men dom här rymde 0,75 liter :s gigantiska! man ser inte på bilden men as stora , nästan två liter och de där va en mellan cola :S hela den där resturangen va konstig när de gällde portioner.

-
rebecca made a too


århus


ferederikshavn


århus har jag för mig






vi hade rätt roligt på däcket högst upp på båten och folk tyckte vi va rätt jobbiga hahah men so what liksom?


sen så skulle vi spela upp våra sista danska kronor och de slutade med att jag vann 150 enkronor på en maskin och kvällen slutade vid 200, men de va ju nice :) hitta ingen  bra bild på google..

and that's it, kom hem halv sex imorse och nu är jag nästan back on track, har nytt manus att öva in -'..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0