imorgon kommer jag hem :D

den har resan har varit javligt chill och det har varit skont att komma tillbaka. jag vet inte nar uppdateringen blir som vanligt men formodligen pa lordag eller sondag. har shoppat en massor och jag saknar alla dar hemma!

synd att allt det perfekta i den har resan hande idag, tar det safort jag har alla bilder fran ssabrina. skulle faktist garna stanna bara EN dag till. men men... dom addar fejjan ;P
puss pa er alla iallafall , ni fina som fortfarande ar sa sota och kollar in min blogg medans jag ar borta. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

när fyller du år? :)

2010-04-09 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0