I'm still here breathing now

lyssnar på den enda låten som verkligen är kärlek. Och spotify kan ju bajsa eftersom den inte finns där :(
Through the trees, I will find you, I will heal, the ruins left inside you, cause I'm still here breathing now.....
så jävla bra den är!

take my breath, As you are, take my eyes, to guide you home, cause I'm still here breathing now..
*sjunger*

Ville bara slänga in ett inlägg. Jag och sabrina har börjat packa iallafall, måste bli klar med det imorgon bitti!
Vill bara att alla mina läsare ska veta att du äcklar mig, jag får kväljningar eller vafan de heter av dig. usch!


ska kolla på film nu, eller om jag inte hittar någon bra så lägger jag mig och läser, så jävla bra bok asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0