29 April 2010

hade långdag idag, ioch dagen va jätteskön för att vara lång. Inget speciellt hände förutom att en lärare sa att jag aldrig skulle bli frisk och sa åt mig att hålla käften, twice ;)
sista lektionen, bild. Så hade jag, blerina, frida, elin och tilde bara 10 minuter, vi drog tidigare för att vi skulle hem till mig och fira mig och elin. Vi fick ett par varsina örhängen, visar imorgon (;

Vi har haft det jättetrevligt och roligt och bilder och sånt visar jag imorgon, pallar inte lägga in dom nu.
Fick reda på att vi inte kommer fira min födelsedag alls som vi alltid ha gjort imorgon ;S så vettefan vad jag ska göra tills typ 13.00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0