28 April 2010

Skolan va inge speciell. Finns inget att berätta. hahah eller de va iförsig rätt kul att vi sprang för första gången till en lektion idag, de är inte ofta ;o eller okej, de har aldrig hänt. Men vi kom ändå inte försent ;s yeahyeah.
Efter skolan gick jag med erik till elevcafeet och satt där, sen kom tobiasX2, kristoffer, Niklas, emil, och ja en massa.
Sen gick några av dom och vi satt där ett tag, sen gick typ alla och sen kom markus och vi satt där och snackade, sen följde han med mig en bit till vidjan där jag skulle möta mamma, sa hejdå till honom och gick och valde filmer tills imorgon (;

Nu ska jag försöka fräscha till min design på ett eller annat sätt, får se hur det blir. om det änns blir något..

Kommentarer
Postat av: DuEhet

FAN VA HET DU EEEEEE////ALL I 6:AN

2010-05-03 @ 10:15:53
URL: http://duehet.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0