160410

Imorgon fyller elin år :D då blir hon fjortis hahha.

idag; kom hem för ett tag sen från stan och åt.
Var ju ledig idag, drog till knivsta med mamma vid halv tio följde med till vårdcentralen, sen åt vi lunch, sen drog jag till skolan och chillade med elvira när hon hade svenska. Sen hade dom bild och den va jag me på, hahahah asså fyfan att dom försörde låten -.-'
Sen drog vi till station och tog tåget till väsby , åkte vidare till stan och sen tunnelbanan till östermalm. Vi tog en ''fika'' haha eller aa en smoothie, på baresso där hannah och becca praoar. De va mysigt. Sen tog vi t-banan tillbaka till centralen och gick till nk och såg ni vet sveriges största bloggare som redigerar bort alla sina finnar, och opererar brösten större'' hahahha fyfan va kul de va ^^
sen drog vi till lindex och jag köpte dove's b.u.s och sen till åhlens där elvira köpte silverschampoo. sen haha skulle vi till waynes och köpa en latte och smoothie men vi gick fan till fel cafe, men sen blev de rätt.
Och jävla skitväder såklart såp de började hagla och sen stressade vi hem.

bella har kommit över så jag ska vara lite social med henne nu faktist¨.


var faktist tvungen att göra så där med bilden..






Kommentarer
Postat av: elin

ooh, jennifer du kom ihåg ;D <3

2010-04-16 @ 20:31:10
URL: http://eelinwahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0