130410

ja asså vad jag vet så blir de sjukt dålig uppdatering den här veckan. Kom hem nio från pappas jobb, de va fett najs me mkn me leverpastej ;) o lillen där (; hahahha

nej men ska ta och hoppa in i duschen är så jävla ofräsch och sen måste jag packa eftersom vi drar till alnäs med klassen imorgon och sover över, så på torsdag någon gång räknar jag med att jag uppdaterar igen, om jag inte gör det ikväll igen.
vet iallafall att jag ska försöka dra mig in till östermalm? tror jag, och besöka rebecca när hon jobbar fan, men får se hur de blir med de eftersom jag typ ska fixa mitt id-kort på fredag. får se helt enkelt.
TAR MED KAMERAN TILL ALNÄS IALLAFALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0