välgörande ändamål



är det bara jag som tycker att välgörenhet är viktigt? Vissa har de ju bra, som jag! :) Men tänk på dom fattiga hemlösa barnen i hela världen. Vi har ändå runt drygt 190 länder i världen. Därför har jag som bloggare gått med i comviqs tävling comment battle.
I tävlingen (som inte gått igång än) så ''fightas bloggare'' genom att få så många kommentarer som möjligt på en vecka. Antalet kommentarer som alla bloggare får ihop går i kontanter till minstoradag
Förra året fick dom 10 000 kronor. Och inte nog med det. Om ni som är läsare till min blogg kommenterar mycket så har en utav er chansen att vinna ett kontantkort fulladdat med så många kommentarer som jag får på fem utav mina inlägg från comviq! är de inte amazing?

Så när tävlingen är igång så vill jag ha så många kommentarer som möjligt. De hjälper inte bara mig och minstoradag utan även att en läsare som får ett kontantkort av comviq fulladdat med så mycke pengar som jag får kommentarer!

återkommer om tävlingen senare!

Förresten, har ni en egen blogg så är de bara för er att bli medlem i tävlingen ni med! de kan ni göra
här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0