Tillbaka från...

Nu är jag tillbaka från plåtningen. Haha nej men jag är tillbaka från skolfotot. Shit vad roligt de var att träffa alla. Jag fick stå högst upp och vid kanten typ. Sen var de enfoto där alla såg och jag kände att de inte blev bra för han bad mig visa tänderna och jag känner mig inte säker när jag hör de på kort. Är så sliten så att jag ska försöka ta en liten tupplur framför criminal minds boxarna :-) skriver senare, och de LOVAR jag. Pappa kommer idag och lämnar släpet som mamma oc Thomas ska låna, fast innan ska han beställa den nya IPHONE 3G S å mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0