passar jag i plattat?


jag just nu, med ett hårsspänne fastspänt på tröjan :)


bilderna försvann ju från min mobil men jag hann rädda fyra stycken, och en va där jag körde med plattat hår, mitt bena, och röda läppar. Är det något att satsa på? för min del dåra? Är rätt trött på min normala look. De man skulle kunna göra i mitt fall är ju, byta bena, ändra sminket, platta/locka eller färga håret.

Iallafall så ska jag kolla klart på Grey's nu och sen.. don't know. Tugga tuggummi kanske, måste väll njuta om jag ska få tandställning snart. Ja, jag ska få räls.
Nej nu måste jag gå på toaletten. hehe, sen läsa bloggar och ännu en gång försöka göra ett ''dress like'' inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0