Nej jag skulle aldrig våga klippa kort.


jag just nu

de är klart jag inte har klippt mig! men jag skulle ju passa i de korta :)

Hej alla! förlåt för dåligt uppdaterat men de blir så nu när skolan är igång och skolan går ju faktist före bloggen.

Skolan idag var bra, helt ok. Efter sista tekniken för den här gången innan vi byter till Kemi så stog jag och pratade med William, Tobbe och Anna innan jag själv fick gå på bussen hem ingen annan skulle åka den, men de var tur för då kom jag ju hem fortare.
När jag kom hem chillade jag med Bella framför vår nya tv sen så kom becca hem och då börja vi fixa i våra rum och efter ett tag åt vi tacos. gott :)
NU ikväll kolla jag på idol med Amanda och Rebecca. Amanda ritar jättefint (manga) så jag bad henne rita något åt mig och då sa hon att hon kunde rita mig :O :) så jag sa såklart ja så jag och Rebecca har suttit i en timme och försökt komma på en pose som hon kan rita.

Imorgon ska jag nog se på bio med Becca, Amanda och Thomas. Vet inte vad vi ska se än. Men ska försöka få med mig lite behöva saker också! som typ halsduk, skor och sånt. Behöver verkligen de, kände ju hur kallt de va imorse! Vill verkligen ha den där halsduken jag ska köpa! och ett par stövlar eller uggs skulle ju inte sitta fel heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0