(Mobilbloggar) time for another move

Hej alla fina!!är hemma idag med men nu är de tamefan sista. Har en massa att göra idag. Plugga, städa oc åka till pappa, kolla på bio m.m. Gud allt blir så hektist när sånthär händer. Alla tappar tålamodet för att bilden ska målas upp om att vi är den perfekta familjen. De ska städas och fixas. De blir ett tilskott igen. Rebecca, jag tror vi slipper dels rum iallafall. :) men seriöst jag längtar tills utbygnaden är klar för jag ska låsa in mig i mitt nya rum och bo där. De är ju hur jobbigt som helst att flytta rum fram och tillbaka eftersom de alltid blir jag som lider av att flytta. Får stanna hos pappa i två dagar och tid att inte behöva tänka. :)) hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lorak · My official truth

Hoppas du får trevligt :D

2009-09-04 @ 13:30:41
URL: http://lorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0