(mobilbloggar) äntligen lite free spare time

Ligger i sängen (igen) somnade sist jag gjorde de men mamma väckte mig sen när maten var klar. De konstiga är att jag fortfarande är lika trött. Hehe. Har pratat i telefon hela kvällen typ. Nästan en timme med Sabrina, en halvtimme med pappa och nu en snabbis med ville. Har sagt i en timme att jag skulle se på criminal minds och sen gå och lägga mig men telefon har ringt hela tiden (hemtelefonen också som jag också fått svara i en del) och nu äntligen får jag tid att ligga i sängen och slappa som den latmask jag är. Hehe. Blir snart en bit paj också tills kvällsmat eftersom mamma jag übergoda pajer. Förlåt att allt blev så utspritt men de blir så när jag mobilbloggar! Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0