lill-lördag

Idag är de lill lördag , eller som jag säger mitten på skolveckan. Så nu är de avklarat.
Dagen: Började med att jag fick bråttom eftersom jag lagt mig i sängen i tiominuter. så jag glömde busskort, hemnycklar och ''skåpnycklar'' trodde jag. Men de med busskortet löste sig. Jag lånade bellas, så jag får inte glömma att ge henne det idag. Först var de Spanska, fick skriva ner en massa glosor eftersom jag inte kom in i skåpet. Kunde ju ha knipsat men jag gillar mitt lås så jag försöker undvika de.
Sen var de musik, vi såg klart på The School Of Rock. På musiken så kände jag något i jackan och de var mina nyckar. LYCKAT :P
Sen var de iallafall SO och jag och Tilde började asgarva när Robert skulle försöka förklara något så han blev sur. Sen efter de var de iallafall jumpa och jag och Linda hittade alla kontroller. Sen gick jag till Pelles dagis där mamma väntade på mig och så åkte vi till ica och handlade lite.



De här stället har jag bestämt mig för att åka till innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0