långt inlägg

Godmorgon! Efter pappa hämtat mig igår åkte vi till donken och åt mat, men de var fett äckligt?!? och de är liksom ovanligt för att vara mig att tycka de? haha!

vaknade runt nio idag. Gick upp och satte igång tvn för att se på Criminal Minds. hehe. Men de tog ett tag för de funkade inte så jag fick ringa pappa.

Ska alldeles strax äta lite lunch och plugga lite. Fick tre läxor/arbeten i skolan som jag har missat som jag tänkte göra klart idag. Vet ni? Min skola är så sjuk. Fick ett sms av Linda igår där de stog att jag var tvungen att åka tillbaka till skolan idag för att vi skulle ta om fotot? och jag menar. vilken skola gör så? Andledningen var för att de skulle börja en ny kille i klassen. Fast jag kunde inte komma för att de inte fanns någon som kunde skjussa mig. Så fotot blev inte av idag för att alla inte var där.



Runt tre idag så blir jag hämtad av pappa för att jag ska vara med han på hans jobb idag. Satt ni vet.

Bajs på Sabrina! Hon ska till grönan på Lördag. Och jag som ville ta med henne till Märsta med då! hehe. Fast de kanske går på söndag istället? De är tivoli då, mellan den 3-6 September. Och jag kan bara en dag. För på Fredag ska jag höst shoppa och sen så blir det bio efteråt. Och sen någon dag i helgen ska jag till Farmor i Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0